top of page
חיפוש
Maayan Priluk

מציאות רבודה על הצלחת שלכם!

האם בעתיד הלא רחוק צלחת האוכל שלכם תתפקד גם כמסך ?


הצלחת, שבסה"כ משמשת להגשה של מזון, צפויה לשמש גם כמשטח לחוויה על -חושית במהלך הארוחה. במלים פשוטות זה אומר שהצלחת תשדרג את חווית האכילה שלנו – ויוקרנו על גביה אלמנטים שונים כמו סרטונים, צורות, ואלמנטים דיגיטאליים שונים. ובדיוק לפי המשפט המסורתי שאומר : גם העיניים אוכלות ולא רק הפה.

במעבדות של חברת Panasonic היפנית שוקדים בימים אלו על פיתוחה של צלחת חכמה. צלחת שמצוידת במשטח מיוחד שמתממשק למכשיר המובייל (באמצעות אפליקציה) - מה שמאפשר הקרנת אלמנטים דיגיטאליים שונים על גבי הצלחת. תוכלו גם לבחור את הדפוס והמרקם הרצוי שיוקרנו על האוכל שלכם ואת האפקטים השונים. השאיפה היא שגם נוכל תוך כדי הארוחה לשחק במשחקים שונים בעזרת הצלחת.

הפיתוח הזה משוייך לתחום המציאות הרבודה (AR). בשלב הזה מדובר באב-טיפוס בלבד , ולפי מקורות יודעי דבר החברה מקיימת מגעים עם דיסני - לשילוב הצלחות בפארקי השעשועים שלה.

ככל הנראה בעתיד הלא רחוק חווית האכילה שלנו הולכת להשתנות מקצה אל קצה – שדרוג של טעמים, חוויות, שילוב פעילויות שונות תוך כדי האכילה - וכמובן שדרוג של איכות המזון, של טכנולוגיות הייצור ושל דרכי השילוח (רחפנים למשל). אז המהפכה ממש נמצאת מעבר לפינה ובצעדים קטנים היא הולכת תופסת עוד נדבך בחיים של כולנו.


ארוחה מהעתיד - הרצאה אינטראקטיבית וחווייתית עם החידושים וטעימות מתחום המזון, וסטארטאפים קולינריים מהעולם. לפרטים נוספים - לחץ כאן

16 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page